Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. №172, товари особистого використання, зокрема нижня білизна, купальники, панчішно-шкарпеткові вироби, НЕ підлягають обміну чи поверненню.
Однак, якщо ви отримали товар:
● з виробничим дефектом (не працює механізм, є дефекти корпусу тощо),
● який не відповідає замовленню
Ми замінимо його або повернемо кошти після підтвердження проблеми.
Гарантія не поширюється на товари, якщо:
● вони використовувалися (з гігієнічних причин),
● пошкоджені через неправильну експлуатацію,
● мають природний знос або механічні ушкодження, спричинені покупцем.
1. Оцінка дефекту
Щоб ми могли оцінити стан товару, вам потрібно:
● надіслати фото або відео дефекту,
● відправити товар назад для перевірки,
● або завітати до нашого шоуруму (якщо така можливість є).
2. Розгляд заявки та вирішення питання
Після перевірки товару менеджер запропонує один із варіантів вирішення:
● Повернення коштів,
● Обмін на інший товар,
● Зарахування коштів на депозит, який можна використати для майбутніх покупок (з можливістю доплатити різницю, якщо вибраний товар дорожчий).
Ми завжди прагнемо знайти найзручніше рішення для наших клієнтів!
● Товар, що був у використанні, не підлягає поверненню (з гігієнічних причин).
● Гарантія діє тільки у випадках заводського браку або механічного пошкодження (наприклад, несправний мотор).
● Для повернення у клієнта повинні бути чек, коробка та гарантійний талон – тобто повна комплектація товару.
● Принести/відправити товар назад для оцінки.
● Описати проблему менеджеру.
● Оцінка та запит виробнику
Після перевірки товару менеджер відправляє запит виробнику для прийняття рішення.Цей процес зазвичай займає до 14 днів.
● Повернення коштів,
● Обмін на інший товар,
● Зарахування коштів на депозит, який можна використати для майбутніх покупок (з можливістю доплатити різницю, якщо вибраний товар дорожчий)